úterý 17. června 2008

V bílém popelavém kruhu

Procházím ulicí, míjím velké domy

s barevnou omítkou a hnízdy vlaštovek

A přemýšlím jestli je někdo vidí v barvách

které tančí před zrakem

jako já.

Připadám si trochu osamělá.

Střechu rudým listím hladí stromy

Netopýři mávají a zní skřek

A my dva ležíme na vyhřátých skalách,

pod vodopády. Jako zázrakem

měsíc se kutálí dokola

a Ty,

který mi to dáváš vidět...

...asi bych neměla.

Mého prstu dotkla se jeho dlaň

rychle se spojily, jak magnety, k sobě

Letíme vysoko a vítr mi čechrá volnou sukni

Trochu se stydím

jak myslím na svého průvodce.

Je těžké mít v srdci kámen čediče

a chtít se dál vznášet.

Ve vysoké trávě stojí sedmihlavá saň

Nic na tom že nežije v téhleté módní době.

Ty mi nabízíš záchranu? Tak sfoukni

Tu věčnou svíci

Zapeklitých kruhů jménem obyčej

I když jsi jen přízrak

Který mne nikdy neobejme,

Tak jako vášeň

Nejspíš tě miluji daleko víc

asi bych neměla...

Pro tu cestu z kruhu

Do věčného prostranství

Bez žhavých sopek

A bílého popela

Co padá pro ostudu.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Anonymní řekl(a)...

Kam letíš, milá Minh, kam letíš se svým průvodcem? Proč Vesmír zdá se mi tak prázdný, tak smutný, všemi opuštěný? Kam odcházíš dobrá Minh? Vždyť tma je ještě černá a dne ani svítání není. Proč odcházíš krásná Minh pod hvězdami ukrytá...

teruda řekl(a)...

nechystam se daleko, jen pryc od stereotypu sveta, a na cestu se vydam az budu pripravena a to bude taky chvilku trvat...

Geraldo Maia řekl(a)...

Hello Teruda,
It is a great pleasure to be visiting your nice and interesting blog.
Best wishes from Brazil:
Geraldo

Anonymní řekl(a)...

Teruda on December 2008 died. Coming to better world.
F.