úterý 3. června 2008

je to tak

Je to tak a možná trochu jinak
je to zřejmé jak kámen v dlani
jako chleba v ústech nebo vůně čaje
že jsi tady, stojíš vedle mě.

Je to tak a jenom já zde vím to
díky tobě splní se mi přání
dostanu se tam, do tvého ráje
tak jako večer při usínání.

Je to tak, a moje znamení
navždycky spojuje mne s tebou
tys dokázal, Minh, co snažili se
dokázat tisíce

díky tobě v horku, ruce mne zebou
a v zimě potím se
dík tobě nemusím jíst ani spát
dík tobě nemusím naříkat

čtu z písem větru a slyším hudbu stromů
když hladím vodu tvých vlasů se dotýkám

Minh, příjdu tam, kde jsi teď ty
tam, venku z kruhu frází

Minh

Minh

na spirále věčného života
kde všechno je nové každou sekudou
nic se neopakuje
nic není marné
nic nelže

je to tak, nebo trochu jinak,
že vznášíš se všude kolem mne

to ty jsi mne dostal ven, ukázal mi jak
zůstat mimo marnost
uzavřených kruhů.

Žádné komentáře: